5 Eylül 2011 Pazartesi

EN BÜYÜK AŞK...

TİYATRO benim için vazgeçilmez bir tutku... 


her ne kadar üniversitede iç mimarlık okuduysamda her yiğidin gözlünde bir aslan yatarmış benim gönlümdeki aslan da tiyatro işte.iç mimarlık okuyup tiyatrodan birkaç sene uzak kalınca içimdeki bu aşk daha da kabardı benim.
bu senede çydd'nin çtt yani çağdaş tiyatro topluluğu ekibiyle çok güzel iki oyun çıkardık.bu amatör ama profesyonel ruhle arkadaşlarımla böyle iki güzel oyun çıkarmak çok eğlenceliydi ve böyle bir topluluğun başında olmak benim için çok ama çok gurur vericiydi.
ilk oynadığımız oyun kısa oyunda ve adı "3 nesil altı esir"di;ikinci oynadığımız oyunsa uzun oyun ve aziz nesin'in nadide eserlerinden biri olan "bi'şey yap met" adlı oyundu.
bende kendi dünyam'ın en derinlerinden gelen bu tiyatro aşkını ve bu iki oyundan birkaç fotoğraf karesini nacizene olarak sizinle paylaşmak istedim...benim gibi her daim tiyatro aşkı ile yaşayanlar için:))









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder