9 Eylül 2011 Cuma

GÖZLERİNİN İÇİNE BAK ANLARSIN!!!

neden çok uzun zamandır yalnızsın,neden ondan sonra kimseyle birlikte olmadın,çok güzel bir kız olmasan bile istediğini elde edicek potansiyel var sende niye çabalamıyorsun,nasıl bu kadar uzun zamandır yalnız olmayı göze alabiliyosun,senle ilgilenenlere bi kere bile şans vermiyosun diye soruyolar bana çevremdekiler çok uzun zamandır,hele bu aralar daha da sıklaştı...


size burdan cevap vereyim beni seven canım arkadaşlarım...evet çok uzun zamandır yalnızım ve evet istediğimi elde edecek potansiyele de sahibim ve evet buna rağmen çabalamıyorum.çünkü önemli olan bunlar değil ya da sadece biriyle birlikte olmak değil...

önemli olan benim birini gerçekten sevmem ve ona baktığım zaman o insanın gözlerinin içinde kendimi görebilmem,karşımdaki insana baktığım zaman onun gözlerinin bana aşk ve sevgiyle bakması,karşımdaki insanın gözlerinin içinden taaa derinleri görebilmek,o taa derinlerde benim de biryerlerde var olduğumu bilebilmek.bunlar olmayınca sadece sizin sevmeniz de yetmez bazen...

işte ben ondan sonra kimsenin gözlerinin içine baktığımda bu dediklerimi göremedim.denediğim ilişkiler olmadı mı oldu beni sevdiklerini söylemediler mi söylediler,onların yanında mutsuz da olmadım aslında ama tek eksik belki de en önemli eksik gözleriydi benim gözlerinin içinde göremediklerimdi.bilmem belki de ben kördüm ondan göremedim;))

ama onda görürdüm işte gözlerine her baktığımda ayna olurlardı bana...

ben hayatım boyunca biriyle çıkmak olsun diye çıkanlardan olmadım ve bundan sonra da olmayacağım.bundan sonra da ya da ondan sonra da hayatımı sürdüreceğim kişi gözlerinin en derinlerinde benim gözlerimi barındıracak olan onun gözlerinin içinde baktığımda huzur bulacağım kişidir.

çünkü bana göre bazen birşeyleri dilden anlatmak yetmez çünkü bana göre dilden sarfedilen hisler çok zor değil aksine çok kolaydır,herkese sarfedilebilecek kadar kolay.en zoru gözlerden sarfedilenlerdir ama bir kere de sarfedildi mi kolay kolay tükenmezler.

umarım cevabım bana sürekli bu soruyu soranları tatmin etmişdir... 


her sevenin sevdiğinin gözünün içine bakınca onun gözlerinde kendi yansımasını görmesi dileğiyle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder