7 Eylül 2011 Çarşamba

MmMoOdDeEeLl

hala MODEL dinlemediniz mi ya da sadece buzdan şato ve değmesin ellerimiz şarkıların'ın dışındakileri dinlemediniz mi!!!çok fazla uzatmadan buyrun size MODEL ve benim en sevdiğim üç şarkısı...

PEMBE MEZARLIK

Tenin sinmiş yastığıma, dün gece terketmeden önce.
İçimde bıraktığın acıyla, kokunla uyudum bu gece.
Pembe bir mezarlık gördüm rüyamda,
aşık cesetler şekerden tabutta.
Gezınırken cığerım doldu bır anda çürük cılek kokusuyla.
Kalbı atan ölü bedenler hepsı.
Hepsının başında bırer ölüm perısı.
Soluk bırer pembe gül kokluyorlar karanlıkta.
Affet bu gece ölmek istedım.
Pembe bır mezarlık olmak ıstedım.
Karanlıgı elimle bölmek ıstedım senı cok özledım.
Çok ıstedım bu gece kendımı asmak.
Ellerımle kendı mezarımı kazmak.
Elımden gelen oturup evımde sana şarkılar yazmak. 

ÇÜRÜSÜN GELİNLİĞİM

Küçük kızların bebekleri
Fırfırlı şirin etekleri 
Yastıktan yapılmış evleri
Bir de hayali prensleri var
Plastik mutfak setleri
Kısa tırnaklı küçük elleri
Makyajsız güzel yüzleri
Bir de gelinlik hayalleri var

Bataklıkta bir gül gibi
Solup gitsin güzelliğim
Neyleyim sensiz saadeti
Çürüsün gelinliğim

İster yas tut benim için
Ben çoktan ölüp gitmişim
Aşkımızın tabutunda
Çürüsün gelinliğim

Yıllar geçer eller büyür
Boyanır yüzler hayaller küçülür
Bir adam çıkar kanatır gönlünü
Ne prens kalır ne düğünü
Çürüsün gelinliğim
MAKYAJ 

 
Çok uğraştım inan unutmak için seni
O gün sarıldığımızda söz verdiğim gibi
Son bir öpücüğü çok görmüştün bana
Biliyorum demiştin ben gideceğim

Bu sabah çok erken kalktım, sevdiğin tatlıdan yaptım
Yerken onu tek başıma, sessiz sedasız ağladım
Kalktım bir çay demledim, açtım bir film izledim
Zaman bir türlü geçmedi, bütün evi temizledim..

Sıkıldım kendimden aptalmıyım neyim ben
Neyin var böyle neden kurtulamıyorum senden?

Geçmiyor günler, burda senden uzakta
Yığıldı şişeler, her gün mutfakta
Tiksindim makyajdan, aynalarımı çöpe attım
Durmadan yedim, e biraz kilo aldım

Affet beni sevgilim unutamadım seni
Hiç halim yok uyanmaya
Sevemem sensiz günleri

Sıkıldım kendimden aptalmıyım neyim ben
Neyin var böyle neden kurtulamıyorum senden?

Geçmiyor günler, burda senden uzakta
Yığıldı şişeler, her gün mutfakta
Tiksindim makyajdan, aynalarımı çöpe attım
Durmadan yedim, e biraz kilo aldım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder